
BMW M2 CS: Το μικρό "όπλο" των 530 ίππων

Το M2 CS είναι το πιο ακριβές, πιο δυνατό, και πιο αφοσιωμένο στην οδηγική απόλαυση M2 που έχουμε δει.
Η BMW αποφάσισε να μην παίξει με... ενδιάμεσες λύσεις αυτή τη φορά. Αντί να λανσάρει μια έκδοση "Competition" του M2, όπως πολλοί περίμεναν, περνά κατευθείαν στα βαθιά με το νέο M2 CS — ένα track-focused coupe με 530 ίππους, που ανεβάζει τον πήχη για τα compact sportscars και μπαίνει ευθέως στο στόχαστρο της Porsche Cayman GT4 RS.
Μόνο για δυνατούς παίκτες
Το νέο CS δεν απευθύνεται σε όσους ψάχνουν απλώς για ένα "γρήγορο αυτοκίνητο". Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν το καλύτερο M2 που φτιάχτηκε ποτέ. Και τα νούμερα το αποδεικνύουν: 530 ίπποι και 650Nm ροπής από τον γνώριμο τρίλιτρο, εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα της BMW, με την ισχύ να περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου (δυστυχώς, χωρίς χειροκίνητο αυτή τη φορά).
Επιτάχυνση, τελική και... επιθετικότητα
Το 0-100 έρχεται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα – 0,2 πιο γρήγορα από το στάνταρ M2 και 0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερα από το προηγούμενο M2 CS. Χάρη στο στάνταρ M Driver’s Package, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 302 χλμ/ώρα, αφού φεύγει ο κόφτης των 250 χλμ/ώρα.
Το εργοστασιακό σύστημα εξάτμισης είναι ίδιο με του απλού M2, αλλά μέσω του καταλόγου M Performance διατίθεται ελαφριά εξάτμιση τιτανίου — για πιο... ουρλιαχτό straight-six ήχο.
Μηχανική ακρίβεια και εστίαση στην πίστα
Η BMW δεν αρκέστηκε στην αυξημένη ισχύ. Το M2 CS χαμηλώνει κατά 8mm, ενώ διαθέτει νέα ρύθμιση σε ανάρτηση, μπλοκέ διαφορικό, τιμόνι, φρένα και σύστημα ελέγχου ευστάθειας για πιο σπορ συμπεριφορά. Διατίθενται και κεραμικά φρένα για όσους σκοπεύουν να πατήσουν πίστα σοβαρά.
Το βάρος πέφτει ελαφρώς – μόλις 30 κιλά λιγότερα από το απλό M2, με συνολικό απόβαρο 1.750 κιλά, δηλαδή 100 κιλά πάνω από το προηγούμενο CS. Παρ’ όλα αυτά, η οδηγική εμπειρία υπόσχεται να είναι πιο κοφτερή από ποτέ.
Στυλιστικές επιθέσεις και εσωτερική πολυτέλεια
Σχεδιαστικά, το M2 CS ξεχωρίζει: φτερό "ducktail" στο πίσω καπό, carbon diffuser, carbon οροφή και νέο μπροστινό splitter σε ματ μαύρο. Οι ζάντες είναι 19 ιντσών μπροστά και 20 πίσω, βαμμένες σε εντυπωσιακό χρυσό χρώμα.
Στο εσωτερικό, δεσπόζουν οι carbon μπάκετ καθίσματα, τιμόνι με Alcantara, λεπτομέρειες από δέρμα και ανθρακόνημα, νέα γραφικά στην κεντρική οθόνη των 14,9 ιντσών, και όλα τα "εργαλεία" για τον λάτρη της πίστας: drift analyser, lap timer, 10-στάδιο traction control και φυσικά πολλά λογότυπα "CS".
Περιορισμένη παραγωγή – μέγιστη επιθυμία
Η BMW ανακοίνωσε ότι το νέο M2 CS θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό, όπως και ο προκάτοχός του που έφτασε τις 2.200 μονάδες παγκοσμίως.